Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Σκέψεις φθινοπωρινές

Μπήκε το φθινόπωρο για τα καλά.. καταρχήν να ξέρετε ότι δεν πιστεύω πως υπάρχουν εποχές. Είναι οι 6 κρύοι μήνες και οι 6 ζεστοί. Αυτά περί τεσσάρων εποχών να μην τα λέτε σε μένα γιατί δεν με αρέσουν!
Ήρθαν λοιπόν τα κρύα... Πριν λίγο καιρό σκεφτόμουν τι ωραία που θα ήταν να είχαμε καλοκαίρι και να είμασταν αραχτοί όλη η καφροπαρέα κάπου όμορφα να πίνουμε τις μπύρες μας και άμα λάχει να ακούμε και λίγο reggae!!! Γαμάτο?
Να όμως που κρύωσε λιγάκι ο καιρός και μ' άρεσε πολύ έτσι!
Άλλαξα γνώμη με τη μία! Δεν θέλω ζέστη.
Μου περνούν σκέψεις απ' το μυαλό πως θα είναι όταν θα έχει κρύο, να βρέχει κιόλας (λατρεύω την βροχή και ας τα κάνει όλα σκατά) και εγώ να είμαι στο ζεστό σπιτάκι μου με απαλή ηλεκτρονική μουσική και να αράζω πίνοντας ζεστή σοκολάτα ρόφημα! Όλα τέλεια!
Όπως μου είπε και πριν λίγες μέρες ο φίλος μου ο Λ., το καλοκαίρι σε αποβλακώνει όλη η ζέστη και είσαι σαν πρόβατο! Το φθινόπωρο, με τις συννεφιές και τις βροχές του, σε κάνει να σκέφτεσαι και να μελαγχολείς... Αρχίζω να το πιστεύω κι εγώ!
Τέλοσπάντων,αυτά περί σκέψεων.
Βάζω τώρα να δω κανά επεισόδιο Southpark που μου έγραψε ο φίλτατος Σταύρακας (a.k.a. fozzy) μιας και έχω χρόνο γιατί πήγαμε εκδρομή σήμερα! Πού? Στην αυλή!!!
Καλά να περνάτε πάντοτε και καλό χειμώνα.. παρακαλάτε να χιονίσει για να ξεχυθούμε στους δρόμους για χιονοπόλεμο όπως παλία!!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kryo re. i zesti einia koyrastiki kai o ilios gtp giati prepei na exeis ta matia soy kleista sinexeia.
alitheia tha deis kana epeisodio re zoaki?! xe xe tha fas kollima kai esi....

Lencel είπε...

Re fozzy,den perimena apo esena na saresei to kruo! Pisteva i zesti 8a sareze. Eisai poio tropiko frouto esu! Auto me tis epoxes pou eipes stin arxi megali paparia moxa,oxi oti diafwnw,alla otan les na mi ta leme se esena.. ok sklire antra!! :P Egw pistevw oti olos o xronos einai mia epoxi,mia mera diladi pou 8a kanei to kruo tis,8a kanei kai ti zesti tis. Me rwtaei i soula69 an mporei na kanei comment,na tin afisw moxa???

Ανώνυμος είπε...

noeite re to krio. an sou leipsei i zesti tote ti fxaristiese allios katantaei koyrastiki. re ti kollima fagate me tis epoxes? xalara, ta xristoygenna xeimonas stis broxes fthinoporo to kalokairi exei kalokairi kai anoiksi einai ena stadio prin to kalokairi opoy oloi einai arrostoi. orion ksereis kai si ti soyla69!!?? ti ksero kala kai go alla de milame poia.. proxthes anakalipsa oti tin kseroun kai 2filarakia apo to sxolio..