Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

EΛ.AΣ.

Χθες το βράδυ ήθελα να βγώ μια βόλτα στο κέντρο να πάω για κρασάκι στη ροτόντα όπου είχε μαζευτεί όλη η παρέα και με περίμενε... Λόγω 17ης Νοέμβρη φαντάστηκα πως θα 'χει επεισόδια στο κέντρο με αναρχικούς να σπάν τα πάντα και να πετάν μολότοφ στους αστυνομικούς και αυτοί με τη σειρά τους να απαντάν με δακρυγόνα και συλλήψεις! Αυτή η εικόνα μου ήρθε εμένα!
Πάω λοιπόν στον πατέρα μου και τον ρωτάω απο ποιόν δρόμο να πάω για να αποφύγω τα επεισόδια και μου απάντησε να μη πάω.. Ξαφνιάστηκα και τον ρώτησα γιατί να μην πήγαινα και μου είπε πως, θα με δούν έτσι με τα μακριά μαλλιά και να γυρνάω με το ποδήλατο αργά το βράδυ ανάμεσα στα επεισόδια και θα με «πάνε μέσα»!
Δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο απ' αυτόν... ακούς εκεί επειδή έχω μακρια μαλλιά! Όταν του ζήτησα εξήγηση γι' αυτό, μου είπε: «Γιατί? Τον άλλον τον βάλαν φυλακή επειδή φορούσε πράσινα παπούτσια... τι νομίζεις? Τον άλλον τον Kύπριο δεν τον σαπίσαν στο ξύλο πέρισυ και μετά είπαν οτί σκόνταψε στη ζαρτινιέρα?».
Δεν έδωσα βέβαια πολύ σημασία τότε καθώς ήμουν πεπεισμένος να βγώ (ξεροκέφαλος).

Τελικά δεν βγήκα χθες το βράδυ... Όχι επειδή με έπεισε ο πατέρας μου να μην πάω αλλά λόγω βροχής. Όταν όμως κάθησα και σκέφτηκα αυτά που μου 'πε, είδα ότι είχε δίκιο. Οι μπάτσοι κάνουν ότι γουστάρουν... Έχουν αποκτήσει τέτοια μεγάλη εξουσία!!!
Τι κάνει όμως ένα παιδί 17 χρονών να θέλει να περάσει σε αστυνομική σχολή? ...εκτός απ' τον μισθό! Άκουσα μια μέρα στο σχολείο, δυστυχώς, μια συζήτηση 2 συμμαθητών μου. Ο ένας αριστερός δηλωμένος και ο άλλος μελλοντικός μπάτσος...
α:«Τι μιλάς κι εσύ ρες που θες να γίνεις μπάτσος?»
β:«Σε λίγα χρόνια ρε μαλακά θα σε βλέπω στις πορείες και θα σε βαράω με το γκλόμπ στο κεφάλι μέχρι να πεθάνεις!»
..Έμεινα!!! Σώπα ρε? Αυτή νομίζεις ότι είναι η δουλειά του αστυνομικού? Δεν σας τα λεν καλά μου φαίνετε.
Γι' αυτό σας λέω... Άν εξελιχθούν έτσι τα πράγματα τότε θα υπάρξει σίγουρα μεγάλο πρόβλημα.

ΚΑΤΩ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΤΩΝ!!!

Υ.Γ.: ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ, ΟΥΤΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ.-

4 σχόλια:

Lencel είπε...

+1000 ston father. Kai opws lene kai oi SODOM, fuck the police

blogger16-Stefania είπε...

FUCK THE POLICE???????MONO????? Olo t kratos prepei,oxi mono ts kolompatsous.....

Battle είπε...

imarton re! enan filo mou ton pigane kratitirio gia auton akrivos ton logo! Malakes re pousti! Arxidia! >:-@
dimokratia sou leei meta! fovasai na kykloforiseis e3o, fovasai na peis kati min se pane mesa! eleos!!!

Μόχα είπε...

pame re maxh mazi na tin kanoume! na fygoume ap ayto o kwlokratos! toso wraia xwra k thn exoun kanei san skata! opws leei k o bro mou "ayti i xwra einai san skato... den mporeis na thn piaseis apo pouthena"!!!!