Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007

Χρονικά της κατάληψης pt.1

Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα! Δεν ξέρω τι μ' έπιασε και γράφω μόνο μια φορά τη βδομάδα.. Μάλλον ή δεν θα έχω τι να γράψω ή δεν προλαβαίνω.
Ευτυχώς αυτή η βδομάδα πέρασε ευχάριστα και πολύ γρήγορα! Την Δευτέρα 29/10 παντού στο σχολείο ακουγόταν πως θα γίνει κατάληψη. Ψηφίσαμε την δεύτερη ώρα και έχασα το διαγώνισμα των Λατινικών!! Η κατάληψη "βγήκε" με πλειοψηφία και κρατάει μέχρι και την ώρα που γράφω και μπορεί να συνεχιστεί και την επόμενη βδομάδα. Τα αιτήματα αρκετά αμφισβητούμενα αλλά όλο το σχολείο ψηφίζει για να χάσει μάθημα και πραγμάτικα δεν μπορώ και δεν θέλω να τους αλλάξω μυαλά, όποτε... άστους! Η συμμετοχή είναι αυτό που με φοβίζει καθώς το βράδυ μέσα στο σχολείο μένουμε 3-4 άτομα και κρατάμε την κατάληψη. Με ψιλοπειράζει απ' την μία, μιας και θεωρώ τον εαυτό μου λίγο κορόιδο που δεν κοιμάμε στο ζεστό μου κρεβατάκι όπως οι άλλοι αλλα απ'την άλλη γουστάρω που είμαι όλο το βράδυ εκεί και ας κοιμάμε πάνω σε θρανία και ας κρυώνω και ας χάνω τον ρυθμό μου απ το διάβασμα και τον ύπνο... Μ' αρέσει!
Να σας πω επίσης πως δεν είμαι στο Συντονιστικό της κατάληψης και δεν έχω καμία οργανωτική ευθύνη.

Τελείωσε το τσάι μου και αρχίζω να πεινάω οπότε σας αφήνω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: