Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

Είμαι χαρούμενος!

Χαιρετώ τους αναγνώστες αυτού εδώ του blog!
Απόψε, άγνωστος παραμένει ο λόγος, έχω κέφια! Το παράξενο δεν είναι αυτό διότι κέφια έχω συχνά αλλά σήμερα ήταν μια πολύ σκατά μέρα και είναι κάπως περίεργο να είμαι χαρούμενος. Ακούστε λοιπόν πως είχε η μέρα σήμερα... Ξύπνησα το πρωί κλασσικά για να πάω σχολείο. Είχα πρώτες ώρες κατεύθυνση και δεν μπορούσα να κρατηθώ ξυπνιος. Ευτυχώς το σχολείο τελείωσε με 5ωρο για σήμερα. Γύρισα στο σπίτι, έφαγα και αρχισα κατευθείαν το διάβασμα γιατί είχα το μεσημέρι φροντιστήριο και φοβόμουν πως δεν θα προλάβω τις πολλές ασκήσεις που είχα. Ευτυχώς πρόλαβα και μου έμεινε και χρόνος και κοιμήθηκα και μία ώριτσα (με το ζόρι)! Πάλι καλά γιατί αν δεν κοιμηθώ έστω και λίγο το μεσημέρι δεν αντέχω την υπόλοιπη μέρα. Πήγα φροντιστήριο 4 ώρες (2 αρχαία-άγνωστο και 2 Λατινικά) και πέρασαν γρήγορα και όχι πολύ κουραστικά.. κάτι το οποίο να σας πω την αλήθεια δεν το περίμενα! Μετά το μάθημα είπα να πάω μια βόλτα μέχρι το πάρκακι να δω μήπως βγήκαν τα παιδιά να κάτσω λιγάκι και μετά θα πήγαινα σπίτι να διαβάσω για το σχολείο μιας και είχα και για 'κεί διάβασμα. Πήγα στο πάρκο, βρήκα τα παιδιά, κάθησα μισή ώρα και έφυγα για το σπίτι. Στο δρόμο είδα κάτι εγκαίνια ενός μαγαζιού και σκέφτηκα πως θα έτρωγα τζάμπα αλλά είχε πολύ κόσμο και βαριόμουν να σταματήσω. Έτσι πήγα σπίτι. Έφαγα πάλι.. για βραδινό αυτή τη φορά και έκανα μπάνιο. Μέτα κάθησα λίγο στο pc, μίλησα αρκετά με τον Σταύρακα στο τηλέφωνο και πριν λίγο σηκώθηκα για να διαβάσω. Αλλά όσο και να 'ψαξα δεν βρήκα το γαμημένο βιβλίο του συντακτικού των αρχαίων και έτσι δεν μπορώ να διαβάσω! Οπότε κάθησα ξανά στο pc και σκέφτηκα να γράψω τίποτα στο blog μου για να μην λέτε οτι σας ξέχασα... Και σας έγραψα ολόκληρη τη μέρα μου και πιστεύω πως σας κούρασα λιγουλάκι! Σας αφήνω λοιπόν με συμπέρασμα το ότι έχω κέφια και δεν ξέρω γιατί. Μπορεί επιδή να μην διάβασα και είναι απ' τις λίγοστες φορές στη ζωή μου που η δικαιολογία μου είναι αλήθεια, μπορεί να χάρηκα επειδή μίλησα στο τηλέφωνο, πράγμα που δεν το συνηθίζω! Δεν ξέρω τι φταίει πάντως μ' αρέσει!!!

"My dream is to fly over the rainbow.. so high!"

Υ.Γ.: Κάντε υπομονή λιγάκι ακόμη να τελειώσει η ψηφοφορία και θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα! Αν είστε τυχεροί και δεν κοιμάμαι θα τα αναρτήσω σήμερα.
Υ.Γ.2: Διάβασα το κείμενο μόλις το ανέβασα και θέλω να κάνω μια μικρούλα διόρθωση. Όποιος διαβάσει το κείμενο και δεν με ξέρει θα σχηματίσει την άποψη το παιδιού που διαβάζει και τρέχει συνεχώς όλη μέρα. Ε, λοιπόν δεν είναι έτσι τα πράματα. Είμαι αρκετά βαρεμένος απλά φέτος έχω κάποιο στόχο να πίασω και έτσι ίσως μπαίνω λίγο στο καλούπι του παιδιού που δεν θέλω να είμαι... Αυτά! Γειά χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: