Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

da school..!!

χα! να ΄μαι πάλι.. αποφάσισα να ξαναγράψω. Λέω να αναφερθώ στο σχολείο! Λέγοντας σχολείο να ξέρετε πως δεν θα θίξω το θέμα της παιδείας, το οποίο είναι χάλια btw, καθώς συζητήσεις τέτοιου τύπου είναι ανούσιες κατ' εμέ. Πρώτη μέρα μάθημα λοιπόν σήμερα κ κάναμε 3 ώρες "μάθημα"!! Χαίρομαι λιγάκι που αρχισε το σχολείο και μην αργείτε να βγάλετε συμπεράσματα... δεν ειμαι καλός μαθητής και school addict απλά φέτος ειναι η τελευταία μου χρονιά και γενικά πιστευω να πως φέτος θα είναι μια όμορφη χρονιά αν και δεν πιστευω πως μπορεί να ξεπεράσει την περσινή.. μακάρι όμως!!!
Δυστηχώς ομώς πρεπει να σας ομολογήσω πως γράφτηκα σε φροντιστήριο. : (
Έχω ταχθεί κατα των φροντιστηρίων εδω κ λίγα χρόνια αλλα ετσι πως είναι τα πράγματα με τις πανελλαδικές εξετάσεις πολύ δύσκολα θα πετύχεις χωρίς εξωτερική βοήθεια (εξαιρείται η ενισχυτική διδασκαλία που είναι το ίδιο πραμα με το σχολείο)!

Αυτή ήταν η πρώτη μου ...ανάρτηση!!! Ελπίζω να βρω κουράγιο να κάνω κι αλλες. Μέχρι τοτε καλό κάψιμο σας εύχομαι. Πάλι μη βιαστείτε να βγάλετε συμπερασματα κ να πείτε πως δεν ειμαι καμένος επειδή γράφω σοβαρά.. ελάτε να με γνωρίσετε κ θα δείτε!

γεια σας κ χαρά σας και αέρα στα πανία σας! : )

Δεν υπάρχουν σχόλια: